Beste atleten, Afgelopen maandag 11 mei zijn de jeugdleden weer gestart met hun trainingen. Vol enthousiasme zijn ze samen met de trainers weer aan de gang gegaan op de baan.

Nu we ook groen licht hebben gekregen voor alle leden van 18+ kunnen wij melden dat ook jullie weer kunnen gaan starten.

Maandag 18 mei starten de trainingen volgens het zomer rooster. Dit rooster komt op onze site www.noordkopatletiek.nl en de trainingen worden vermeld op www.veiligsporten.nu

Vooraf opgeven is niet noodzakelijk maar ter plekke zullen de trainers een presentielijst bijhouden. De praktijk moet uitwijzen hoe groot de groepen kunnen zijn. Indien blijkt dat sommige groepen te groot zijn om volgens de richtlijnen te kunnen sporten dan zullen we een maximum instellen.

We kunnen alleen de training weer starten als iedereen zich aan bepaalde regels houdt. Wij verzoeken jullie uitdrukkelijk om dit te doen in het belang van alle leden en van de trainers.

Als de trainers klachten hebben mogen zij geen atletiek training geven. Bij geen vervanging zal de training niet doorgaan. Dit zullen wij communiceren via sociale media (facebook / website) hou dit dus in de gaten.


Maatregelen atleten 18+

  • Kom zoveel mogelijk op eigen gelegenheid naar de startlocatie of baan. Kom alleen of kom met personen uit jouw huishouden.
  • ● Bij training op de baan: Kom in sportkleding naar de club. De kleedkamers zijn gesloten. Je kunt ook niet douchen op de accommodatie.
  • ● Zorg dat je thuis naar het toilet bent geweest.
  • ● Was thuis je handen.
  • ● Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de training naar de locatie of de baan.
    ● Je mag niet komen trainen als je symptomen hebt van neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts (ook geen milde klachten!) of als iemand in jouw gezin deze klachten heeft.
  • ● Volg altijd de aanwijzingen van trainers (en eventueel coördinatoren) op. Indien je je niet aan de maatregelen houdt of als de trainer twijfelt aan je gezondheid kan deze je verzoeken de training te verlaten.
  • ● Houd 1,5 meter afstand tot de andere atleten, de trainers en passanten.
  • ● Bij training op de baan: alleen de trainer komt aan de materialen.
  • ● Gebruik alleen je eigen bidon om uit te drinken en vul deze thuis. 
  • ● Ga direct na de training weg bij de locatie of verlaat direct de accommodatie.

 

Wij willen jullie bedanken voor jullie geduld en hopen jullie allemaal in goede gezondheid weer te zien en wensen jullie veel sportplezier!!

bwfinance

zeespiegel